Član upravnog odbora filmske Akademije dao ostavku zbog toksične političke korektnosti: ‘Odlučili smo se igrati moralne policije’

Paul Bois

Screenshot/YouTube

Bill Mechanic, istaknuti član upravnog odbora Akademije filmske umjetnosti i znanosti, javno je podnio ostavku u žestokom pismu koje kritizira Akademiju zbog svoje toksične političke korektnosti.

Mechanic, koji je nedavno zaradio nominaciju za Oscara za produciranje filma Mela Gibsona “Hacksaw Ridge”, napisao je u pismu upućenom predsjedniku Akademije Johnu Bailyju da su Oscari postali “dugi i dosadni show” koji se samo pogoršao izborom da glume ulogu “moralne policije”. U jednoj točci svog pisma, Mechanic čak govori o “čistki” u marksističkom stilu u Akademiji, koje je došlo tako daleko da mu je jedan od kolega sugerirao da neće “primiti niti jednog bijelog člana u Akademiju, bez obzira na zasluge”.

Osim što je bio nominiran za Oscara prošle godine, Mechanic je također vodio Fox od 1994-2000. Također je koproducirao 82. ceremoniju dodjela nagrada Oscar 2010. godine, koje je vjerojatno poslijednji pristojan nastup u nedavnoj prošlosti; te godine “Kraljev govor” je bio pobjednik.

O politički korektnim pitanjima koja okružuju pokrete poput #MeToo i #OscarsSoWhite, Mechanic žali što je bilo dopušteno da Akademiju u suštini pregazi rulja kada je krivica izravno pripadala samoj industriji. “Odlučili smo se igrati moralne policije”, rekao je.

Mechanic također navodi da niti jedan popularan film nije osvojio nagradu Akademije za najbolji film u proteklom desetljeću, postavivši na taj način Oscare na put da postane glorificirana verzija Independent Spirit Awards (nagrada za nezavisne filmaše – op. a.).

“Nismo uspjeli prebaciti Oscare u moderno doba, unatoč desetljećima povećane konkurencije i smanjene gledanosti”, rekao je. “Umjesto toga, zadržali smo isti broj nagrada, što samo po sebi znači dugi i dosadan show, a tijekom posljednjeg desetljeća nominirali smo toliko malih, nezavisnih filmova da se čini kao da bi Oscari mogli biti dodjeljeni u šatoru. Veliko nije samo po sebi loše isto kao što malo nije samo po sebi dobro. Premještanje u moderno doba ne znači konkurirati Emmyjima sa kazališnim sadržajem.”