Facebook više nije kralj društvenih medija

Joseph Lafave

Screenshot: YouTube/CNBC

Prema najnovijoj studiji centra za istraživanje Pew, Facebook više nije “Kralj društvenih medija”.

Prema studiji objavljenoj u četvrtak, samo 51 posto tinejdžera izjavilo je da koristi Facebook u 2018. 2014-15, taj postotak je bio veći od 70.

Po prvi puta, većina tinejdžera koristi druge tri platforme, titulu koju je prethodno držao samo Facebook. YouTube, Snapchat i Instagram danas koristi “velika većina” tinejdžera u dobi između 13-17 godina.

YouTube je preuzeo prvo mjesto, s 85 posto ispitanika koji su izjavili da koriste internet stranicu ili aplikaciju. Instagram drži drugo mjesto s 72 posto, a Snapchat je iza njega na 69 posto.

Istraživanje je također uključivalo demografske i ekonomske podatke korisnika društvenih medija i ustanovilo da tinejdžeri koji žive u obiteljima s nižim prihodima imaju pet puta više šansi da koriste Facebook kao svoju primarnu platformu za društvene medije, za razliku od tinejdžera u bogatijim obiteljima.

Facebookov pad popularnosti dešava se tijekom sve češćih optužbi zbog zlouporabe privatnosti korisnika i zbog namjernog potiskivanja konzervativnih vijesti.

Uz sve to, Facebookov CEO Mark Zuckerberg verbalno se prepucava sa svojim rivalom iz Snapchata, Evanom Spiegelom, nakon što je Facebook optužen za “kopiranje ideja” od svog konkurenta.