Reklama s Kaepernickom Nike do sada koštala 4 milijarde dolara

Tyler Durden

Twitter

Od najave svoje nove marketinške kampanje s Colinom Kaepernickom u glavnoj ulozi, negativne reakcije na društvenim mrežama dominirale su nad pokušajima singaliziranja vrline kojima su se, pretpostavljamo, nadali.

S prizorima spaljivanja Nikeovih proizvoda i raspravom o stvarnim žrtvovanjima, čini se kako ulagači postaju razočarani poput NFL navijača, budući da su Nikeove dionice pale više od 3%.

Usput, izgleda da je Twitter odlučio da ‘pahuljice’ jednostavno nisu spremne vidjeti spaljivanje para tenisica i priložio je upozorenje na prethodni tweet…

To je gubitak više od 4 milijarde dolara na tržištu od zatvaranja burze u petak…

Nike je možda “Just done it”, ali je li to bilo vrijedno?

Ako je reakcija javnosti protiv drugih korporativnih brendova koji su zauzeli vokalno političko stajalište bilo kakva naznaka, Nike će se suočiti s mnogo jačim pritiskom: kompanije poput Dick’s (koji je vidio oštar pad prodaje nakon što je prestao prodavati oružje), do ESPN-a, Papa John’s, Twittera i Facebooka, do In-N-Out Burgera, sve su vidjele ljutite reakcije svojih kupaca — bilo s lijeve ili desne strane — čim su te korporacije odlučile ući u političku arenu, što je konačno rezultiralo udarom na džepove dioničara.

A ovo je mogući problem – #BoycottNike je trenutačno aktualna tema broj 1 na Twitteru u SAD-u…