Nike odjednom brine o ljudskim pravima i rasnoj pravednosti — osim za svoje radnike u azijskim izrabljivačkim pogonima

Jim Hoft

Nike je prošlog tjedna punom brzinom krenuo putevima “ratnika socijalne pravde” odlučivši se za mrzitelja policajaca i Amerike Colina Kaepernicka kao lice koje će predstavljati njihovu najnoviju kampanju.

U ponedjeljak, Nike je otkrio da su odabrali bivšeg quarterbacka San Francisco 49ersa, Colina Kaepernicka, za 30. godišnjicu svoje ‘Just Do It’ kampanje.

Nike nije naučio lekciju nakon što je vidio pad NFL rejtinga zbog Kaepernickovog bojkotiranja nacionalne himne. Stadioni su često imali čitave redove praznih sjedala jer je Amerikancima dozlogrdila politizacija nogometa.

I to ih je prilično koštalo.

Nike je izgubio 3 milijarde dolara tržišne vrijednosti nakon odluke o angažiranju mrzitelja policajca Colina Kaepernicka.

A otkad je Nike počeo gurati ljudska prava i rasnu pravednost?

Nike je dobro poznat po svojim izrabljivačkim pogonima u zemljama trećeg svijeta.

Zapravo, da Nike žrtvuje samo 1% svog marketinškog budžeta, plaće bi se mogle dvostruko povećati.

Ali umjesto toga oni plaćaju Colina Kaepernicka da reklamira njihovu odjeću i obuću. Koji licemjeri.

Ryan Fournier je najbolje rekao.