Nike pogođen s još loših vijesti u jeku Kaepernickove reklame

Amanda Prestigiacomo

Screenshot: Twitter

Nike je postao “probuđen” i najavio u ponedjeljak prosvjednika protiv policije, osobu koja veliča Fidela Castra i kleči tijekom izvođenja nacionalne himne, Colina Kaepernicka, svojim novim licem kampanje u čast 30. obljetnice ‘Just Do It’ kampanje. Od najave, div sportske opreme suočio se s padom vrijednosti svojih dionica na burzi usred negativnih reakcija svojih patrona koji obećavaju bojkot.

A udarci dolaze sa svih strana.

Prema novom izjvešću Morning Consulta, Nike je pretrpio pad od 34 bodova u ukupnoj naklonosti, uključujući smanjenje u gotovo svim demografskim kategorijama otkad je objavio Kaepernickovu reklamnu kampanju.

Ovo ključnih izvadaka iz izvješća, koje se sastojalo od nalaza preko 8.000 ispitanika među odraslim Amerikancima:

Nikeova naklonost pala je u dvostrukim znamenkama: Prije objave, Nike je imao ukupnu naklonost +69 među potrošaćima, sada je pala 34 bodova na +34.

Nema povećanja među ključnom demografijom: Među mlađim generacijama, Nikeovim korisnicima, afričkim Amerikancima i ostalim ključnim demografijama, Nikeova naklonosti se smanjila umjesto poboljšala.

Razmatranje nabavke također palo: Prije objave, 49 posto Amerikanaca je reklo da je apsolutno sigurno ili vrlo vjerojatno da će kupiti Nikeove proizvode. Ta brojka je sad pala na 39 posto.

Utjecaj na NFL čini se, za sad, mali: Četrdeset posto potrošaća reklo je da ih Nikeova kampanja ne potiče da više ili manje gledaju/prisustvuju NFL utakmicama – 21 posto je reklo vjerojatnije, a 26 posto manje vjerojatno (14 posto nije znalo).

Prve predstavljena reklama prikazuje fotografiju Kaepernicka preko koje je natpis: “Vjerujte u nešto, čak i ako to znači žrtvovati sve”. Bivši NFL quarterback bio je hvaljen zbog klečanja tijekom intonacije nacionalne himne zbog onog što je nazvao široko rasprostranjeno ugnjetavanje manjina u Sjedinjenim Državama. “Ne želim stajati u znak ponosa prema zastavi i zemlji koja ugnjetava crne ljude i ljude od boje”, izjavio je Kaepernick 2016. godine.

Kao što je u utorak izvijestio Daily Wire, Nikeove dionice inicijalno su pale gotovo 4%, što iznosi oko 3,75 milijardi dolara na tržištu.

Kako biste vidjeli kompletan izvještaj Morning Consulta, kliknite ovdje.