WALSH: Evo najbarbarskijeg pro-pobačaj oglasa kojeg ćete ikad vidjeti

Matt Walsh

Krajnje lijeva interesna skupina pod nazivom Agenda Project upravo je objavila doista zastrašujući oglas kojem izražava podršku Planiranom roditeljstvu. Naravno, svaki oglas koji podržava Planirano roditeljstvo je, po samoj definiciji, zastrašujući, ali ovaj je nadmašio sva očekivanja.

Oglas u trajanju od 40 sekundi pod naslovom “Odabrani” počinje slikom prekrasne, nasmiješene djevojčice. U pozadini svira uspavanka dok se na ekranu pojavljuju riječi “ona zaslužuje biti voljena”. U tom pogledu, većina gledatelja se slaže. Nakon toga, rečeno nam je da “ona zaslužuje biti željena”. Gledatelj se ponovno slaže. Tada dolazi poanta oglasa: “Ona zaslužuje biti izborom”. Pozivaju nas da “Stanemo uz Planirano roditeljstvo” dok slika blijedi.

Stavit ćemo po strani najuznemirujuću činjenicu ovog videa: da je netko zapravo dopustio da se njegovo dijete iskoristi za ovu reklamu. Ono što ovu poruku čini toliko barbarskom jest, prvo, da je nasilno ubojstvo bebe prezentirano kao nešto što sama beba zaslužuje. Ali kako bi beba zaslužila biti pogubljena? Da bi se nešto zaslužilo treba biti dostojan toga, bilo da je u pitanju nagrada ili kazna. Dakle, je li dijete dostojno kazne? Što je ono učinilo kako bi “zaslužilo” takvu kaznu? Ili podrazumijevaju “zaslužiti” u smislu nagrade? Pa, kakva je to nagrada? Bi li kreatori ovog videa željeli biti “nagrađeni” na isti način? Ako ne, kako oni mogu, kako bilo tko može, govoriti u ime djeteta o toj stvari?

Mogu samo pretpostaviti da u tekstu nedostaje nekoliko redaka. Možda je oglas trebao glasiti: “Ona zaslužuje biti voljena, ona zaslužuje biti željena, ali ako nije onda zaslužuje umrijeti.” No, to pretpostavlja da bi se svi koji nisu voljeni ili željeni od svojih bioloških roditelja radije u potpunosti odrekli svojih života, što naravno zanemaruje svjedočanstvo milijuna ljudi koji nisu bili voljeni ili željeni od svojih roditelja, a opet su nastavili živjeti savršeno sretne i ispunjene živote. Svaki pojedinac zaslužuje izbor između života u teškim okolnostima ili odustajanja. Velika većina, ako ima se ponudi mogućnost, izabrat će ovo prvo.

Druga stvar koja čini ovaj oglas toliko uznemirujućim jest da je iskren. On ne pokazuje “nakupinu stanica”, već bebu. On naziva bebu “ona”, ne “ono” ili “ona stvar”. Čini se kako na sve moguće načine pokušava istaknuti ljepotu i umiljatost djeteta. Ona prikazuje ljudski život — predivan, čudesan život — i kaže: “Da, u redu je ubiti ovu osobu.”

To je ono što svaki oglas pro-pobačaja govori, ono u što svaka osoba pro-pobačaja vjeruje, čak i ako nisu toliko izravni u tome. Trebali bismo odati priznanje Agenda Projectu zbog otvorenosti i poštenosti prema onome u što vjeruju i podržavaju. A nakon toga bismo ih trebali osuditi zbog vjerovanja i podržavanja nečeg toliko poremećenog i okrutnog. I na kraju ustuknuti od užasa kad shvatimo da se milijuni Amerikanaca slažu s njima.