KAKVA KATASTROFA: 197.000 palaca dolje za Gilletteovu anti-mušku reklamu – samo 20.000 palaca gore

Jim Hoft

Screenshot: YouTube/Gillette

Kakva katastrofa!

Proctor and Gamble i Gillette odlučili su objaviti reklamu za britvice u kojoj kritiziraju muškarce i “toksičnu” muškost u svojoj novoj reklamnoj kampanji.

Kompanija je odlučila da je najbolji način reklamiranja svojih proizvoda napad na svoju potrošačku bazu.

Reklama također uključuje seksističke i nasilne bijele muškarce.

Reklama, blago rečeno, nema previše uspjeha.

Do sad je reklama skupila 129.000 149.000 195.000 197.000 ‘palaca dolje’.

I samo 13.000 15.000 20.000 ‘palaca gore’.

Odjeljak s komentarima ISPUNJEN je obećanjima da NIKADA VIŠE neće kupiti njihove britvice!

Kakva katastrofa.