Gillette Venus slavi morbidnu pretilost u novoj SJW reklami koja promiče ‘prekrasne žene svih oblika i veličina’

Cristina Laila

Proctor & Gamble ponovno jaše.

Gillette Venus je odlučio da je najbolji način prodavanja britvica i krema za brijanje za žene slavljenje morbidne pretilosti u novom oglasu koji promiče “žene svih oblika i veličina”.

Gillette Venus je objavio fotografiju morbidno pretile žene u bikiniju na plaži pod imenom “Anna” i kaže da je tvrtka predana predstavljanju prekrasnih žena svih oblika i veličina.

Kompanija za britvice slavila je pretilost žene u tweetu koji je uslijedio: “Venus je predana predstavljanju prekrasnih žena svih oblika, veličina i vrste kože jer SVE vrste koža zaslužuju biti prikazane. Volimo Annu jer živi glasno i voli svoju kožu bez obzira na to kako ‘pravila’ kažu da bi je trebala prikazati 💙”

Morbidno pretili ljudi, koji se definiraju takvima ako imaju 45 kilograma više od svoje idealne težine, imaju povećane šanse dobivanja mnogih različitih vrsta karcinoma.

Super morbidno pretile žene imaju 7 puta veću vjerojatnost od razvijanja karcinoma endometrija (rak sluznice maternice) nego je to slučaj sa ženama normalne težine.

Pretilost nije nešto što bi trebalo promicati ili slaviti.

Gillette je još u siječnju odlučio krenuti putevima ratnika socijalne pravde objavivši reklamu u kojoj je kritizirao muškarce i “toksičnu muškost” — ovaj put Gillette glamorizira morbidno pretile žene.