WALSH: LGBT osobe nisu potlačene niti progonjene u ovoj zemlji. Evo kako to znamo.

Matt Walsh

Screenshot/TIME

Kao što svi znaju, lipanj je mjesec odavanja počasti afroameričkog glazbi. Također je i Nacionalni mjesec sigurnosti i Nacionalni mjesec osmjeha. I ne smijemo zaboraviti da je također Mjesec podizanja svijesti o ALS-u, Mjesec podizanja svijesti o Alzheimeru, Mjesec podizanja svijesti o kataraktu, Mjesec podizanja svijesti o kili, Mjesec podizanja svijesti o miasteniji gravis, Nacionalni mjesec podizanja svijesti o afaziji, Nacionalni mjesec podizanja svijesti o kongenitalnim citomegalovirusima, Nacionalni mjesec podizanja svijesti o sklerodermiji i Mjesec podizanja svijesti o skoliozi. No, sve te svetkovine moraju zauzeti stražnje sjedalo pred onom najsvetijom od njih: Mjesecu ponosa LGBT osoba.

Doista, nismo čuli ni riječi o kongenitalnom citomegalovirusu, unatoč tome što je ovo mjesec podizanja svijesti o toj bolesti, jer svaka kompanija, korporacija, zvijezda i televizijski kanal gaze jedan preko drugoga kako bi isključivo slavili LGBT ponos. Ili, da budemo točniji, LGBTTQQIAAP ponos. Ovaj posljednji dio akronima se ne smije zanemariti, iako on brzo raste, gotovo svakodnevno dodajući nova slova i prijeti da će preuzeti čitavu abecedu.

Dakako, Microsoft, Facebook, Apple, IBM, YouTube, AT&T, Disney, Chevron, H&M, Adidas, Nike, Reebok, MLB, Listerine, Levi’s, American Eagle, Calvin Klein, Express, Target, Michael Kors, itd., svi oni donose sakralne darove pred LGBT oltar ovaj mjesec, ali Budweiser, kompanija koja je najviše poznata po svojoj vodi s okusom alkohola, možda je svojim budnošću nadmašila svoju konkurenciju. Budweiser je u nizu tweetova otkrio čaše koje komemoriraju ne samo klasične LGBT skupine — homoseksualne, lezbijke, biseksualne i transrodne — već je također odao počast nekim manje znanim likovima. Postoji čaša za rodno fluidne (ne, ne čaša koja sadrži rodnu tekućinu), čaša za ne-binarne, čaša za interseksualne pojedince, čaša za panseksualne pojedince i čaša za one koji su aseksualni, demiseksualni i sivoseksualni. Ova posljednja tri zaslužuju detaljno ispitivanje.

Budweiser objašnjava da su aseksualci oni koji ne doživljavaju seksualnu privlačnost prema nikome. To je kategorija koja uključuje otprilike sedam ljudi na Zemlji. Demiseksualci su oni koji imaju veću mogućnost doživljavanja seksualne privlačnosti nakon što pobliže upoznaju nekoga. Drugo ime za ovu skupinu je “žene”. Ima ih oko 3,5 milijarde. Sivoseksualci (“greysexuals”) su ljudi koji su ponekad seksualno privučeni, a ponekad ne. Drugo ime za tu skupinu je “doslovno svi” i ona uključuje doslovno sve (osim onih sedam aseksualaca, pretpostavljam). Očigledno, još uvijek ne postoji oznaka za one koji su seksualno privučeni svima. Omniseksualnci? Punoseksualci? Možda ne postoji stvar poput takve osobe, ali što onda? Također ne postoji stvar poput rodno fluidne osobe, ali to nas nije spriječilo da izmislimo naziv za njih.

Pada mi na pamet jedno pitanje: Ako su homoseksualci sustavno ugnjetavani u ovoj zemlji, ako su zapravo progonjena manjina, zašto si onda sve najmoćnije tvrtke na kugli zemaljskoj međusobno kopaju oči u pokušaju da budu najviše pro-gay? I, ono što još više zbunjuje, zašto ljudi toliko očajnički žele biti uključeni u ovu progonjenu manjinu da izmišljaju smiješne oznake čak i za one najnormalnije seksualne apetite? I kako su gay ljudi u mogućnosti marširati ulicama svakog većeg grada, ponekad s djecom obučenom u suprotne spolove na čelu parade, objavljujući svoju seksualnost čitavom svijetu — iako taj svijet nije pitao i nije ga briga — ako su toliko potlačeni? Nikada nisam vidio potlačenost koja funkcionira na ovakav način.

Usporedite ovu situaciju s onom s kojom su se crni Amerikanci suočavali prije ere građanskih prava ili Židovima u nacističkoj Njemačkoj. Ne mislim da su se najbogatiji i najmoćniji glasovi u obje zemlje javno ulizivali bilo kojoj od tih skupina. Ne mislim da su oni koji nisu pripadali niti jednoj od tih skupina tražili da budu uključeni u njih. LGBT rulja često će prisvajati povijesne teškoće obiju tih skupina u nastojanju da se oslikaju kao žrtve, ali ta usporedba im ne čini nikakve usluge.

Akronim LGBR se širi jer svatko želi biti uključen u taj klub. Ljudi se ne pridružuju klubovima jer žele biti progonjeni. Ljudi se pridružuju klubovima zbog pogodnosti koje će im članstvo u njima dati. Koje su prednosti biti LGBT? Pa, kao prvo, dobivate svoju vlastitu Budweiser čašu. A također dobivate glasno divljenje iz gotovo svakog kutka društva. Je li to dobra ili loša situacija na svakom je pojedincu da odluči za sebe. Samo mi nemojte govoriti da tako izgleda progon. Postoji još jedan riječ na “p” koja je bolje opisuje: Privilegija.

Matt Walsh je pisac, govornik, autor i jedan od najutjecajnijih mladih pripadnika religijske desnice.