ADAMS: Kako se suprotstaviti i unakrsno ispitati nesposobne marksističke edukatore

Mike S. Adams

Svako ljeto provodim po nekoliko mjeseci u Summit Ministries u Manitou Springsu, državi Colorado. Dok sam ovdje, držim učenicima pro-life predavanja, kao i predavanja o pravima slobode govora. Mnogi od učenika koji prisustvuju dvotjednim konferencijama o svjetonazoru, postavljaju mi pitanja o tome kako se najbolje nositi s napornim nastavnicima i profesorima. Baš jutros, učenik je postavio jedno takvo pitanje koje je bilo toliko važno da zahtijeva podugački odgovor u duljini ove kolumne. Prvo, dopustite mi da vam ponudim malo pozadinskih informacija.

Učenik u pitanju pohađa javnu srednju školu. Prošle godine, sudjelovao je u nastavi svjetske geografije koju je podučavao socijalist. Na nastavi, učitelj je pokušao promicati svoje socijalističke ideje. U tom procesu, on je tvrdio da a) komunističke zemlje utemeljene na marksističkim načelima “nisu tako loše” i da je b) nepovoljan dojam učenika u vezi komunističkih nacija rezultat ispiranja mozga od strane njihovih roditelja.

Ovakva vrsta indoktrinacije je arogantna. Također je razočaravajuća iz barem dva razloga. Prije svega, očekujemo da ćemo slušati o profesorima socijalističkih svjetonazora koji za indoktrinaciju koriste sveučilišne učionice. Ali doista je razočaravajuće čuti kako se to događa u srednjoškolskom okruženju. Drugo, duboko je razočaravajuće čuti učitelje koji idu i dalje od samog promicanja socijalizma (do same točke obrane komunističkih režima) i izravno napadaju roditelje učenika u tom procesu. Ti roditelji su isti oni ljudi koji plaćaju poreze koji učitelju omogućuju zarađivanje za život.




Očigledno je da takva arogancija zahtijeva pažljiv odgovor. Ali ne prije nekoliko smjernica za učenike. One slijede u obrnutom redoslijedu važnosti:

1. Prva smjernica jest da učenici koji se suprotstavljaju socijalističkim učiteljima moraju biti svjesni činjenice da nemaju šanse utjecati na učitelja. Njihova stvarna meta je lako povodljiv učenik kojem treba usaditi kamen u cipelu kako bi bio sposoban kritički procijeniti učiteljevu indoktrinaciju.

2. Druga smjernica je da ni pod kojim okolnostima anti-socijalistički učenik ne bi trebao iznositi afirmativne argumente u korist kapitalizma. Ako to učini, učitelj će jednostavno odgovoriti sa spremnim odgovorom koji je prethodno razmotrio. Mnogo je bolji pristup sučeliti socijalističkog učitelja s teškim pitanjima, koja prisiljavaju socijaliste da brane zapise socijalizma kao što je zapravo implementiran u komunističkim režimima tijekom povijesti.

Postoje mnoga pitanja koja se mogu upotrijebiti za postavljanje kamena u cipelu učenika, istodobno podrivajući učinkovitost indoktrinatora koji se predstavlja kao edukator. Zapravo, posjedujem nekoliko njih koja pružam studentima koji su prisiljeni pohađati nastavu koju predaju marksisti u Odjelu sociologije i kriminologije na Sveučilištu North Carolina u Wilmingtonu (gdje predajem). Jedan takav koledž zapravo podučava studente da je vjerojatnije da će kapitalističke zemlje ubijati svoje vlastite građane nego komunističke.

Jedan izvor koji sam pronašao kao neophodan u suočavanju s komunističkim apologetima jest Crna knjiga komunizma (Cambridge, MA: Harvard University Press, 1999, stranica 4.). Knjiga sadrži vitalne statističke podatke koje sam upotrijebio za formuliranje teških pitanja koja mogu koristiti učenici umorni od razredne indoktrinacije. Malo sam ih modificirao kako bi odgovarala konkretnom slučaju koji je jutros privukao moju pažnju.

1. Komunistička Kina je ubila najmanje 65 milijuna svojih građana. Biste li rekli da komunizam “nije bio tako loš” za tih 65 milijuna ubijenih građana? Prije nego odgovorite, imajte na umu da moj izvor nisu roditelji. Moj izvor je akademska knjiga koju je objavio Harvard University Press.

2. Prema istom izvoru, Sovjetski Savez je ubio najmanje 20 milijuna svojih građana. Biste li rekli da komunizam “nije bio tako loš” za tih 20 milijuna ubijenih građana?

3. Prema istom izvoru, Sjeverna Koreja je ubila najmanje dva milijuna svojih građana. Biste li rekli da komunizam “nije bio tako loš” za tih dva milijuna ubijenih građana?

4. Prema istom izvoru, komunistička Kambodža je ubila najmanje dva milijuna svojih građana. Biste li rekli da komunizam “nije bio tako loš” za tih dva milijuna ubijenih građana?

5. I konačno, prema istom izvoru, Vijetnam je ubio najmanje milijun svojih građana. Biste li rekli da komunizam “nije bio tako loš” za tih milijun ubijenih građana?

Po svemu sudeći, učenik neće stići do trećeg pitanja prije nego će socijalistički indoktrinator doživjeti emocionalno taljenje koje bi konkuriralo Černobilu. No, kad se oporavi, učenik ga također može pogoditi sljedećim misaonim eksperimentom, nakon čega slijedi samo još jedno pitanje:

Zamislite da postoje dvije zemlje. Jedna zemlja ima toliko ilegalnih imigranata koji prelaze njezine granice da mora sagraditi zid kako bi ih spriječila u tome. Druga zemlja mora sagraditi zid kako bi zadržala svoje vlastite građane u zemlji. Za koju biste zemlju rekli da “nije tako loša”? (Autorova zabilješka za povijesno ignorantskog socijalista: Ovo je očigledan pokušaj usporedbe Amerike s Istočnom Njemačkom, koja se zapravo prozvala “demokratskom” socijalističkom republikom).




Studenti umorni od socijalističkih profesora koji koriste učionice kao političku platformu trebali bi se osjećati slobodnima koristiti bilo koje od mojih pitanja na predavanju bez ikakvog okolišanja. Ako će biti podvrgnuti odmazdi, također mogu slobodno poslati email na moju službenu adresu Sveučilišta North Carolina u Wilmingtonu. Rado ću se umiješati u njihovo ime i braniti pravo svakog studenta da iznese fer pitanja svojim ne-fer i krajnje povijesno neupućenim profesorima.

Ti profesori izlažu ono što Thomas Sowell naziva spremnošću mnogih da žrtvuju integritet istine kako bi unaprijedili cilj. Taj nedostatak integriteta bio je ključni čimbenik u uspjehu komunista koji su nekažnjeno nametali svoje užase. A povijest će se ponoviti ako nismo spremni suprotstaviti se marksističkim apologetima koji se maskiraju kao kompetentni edukatori.