Reklama PC Specialista zabranjena u Velikoj Britaniji jer ne uključuje žene

Paul Joseph Watson

Reklama PC Specialista, proizvođača prilagođenih računala i laptopa viskokih pefrormansi, zabranjena je u Velikoj Britaniji zbog ovjekovječavanja “štetnih rodnih stereotipa” jer ne uključuje niti jednu ženu.

Navodno reklama, koja sadrži bijelca, crnca i Azijca, nije dovoljno raznolika.

Britansko tijelo za standarde oglašavanja (ASA) povuklo je reklamu nakon što se žalilo samo osam uvrijeđenih morona.

Unatoč tome što je tržište PC Specialista 87,5% muško, činjenica da njihova reklama nije dovoljno politički korektna ispisala je njihovu propast.




Kao što smo prethodno istaknuli, reklama za Volkswagen je također zabranjena u Britaniji zbog kršenja “rodnih stereoptipa” jer prikazuje ženu koja se brine za bebu.

ASA je također zabranila reklamu sa seksi mehaničarkom nakon jedne jedine primjedbe jer može prouzročiti “vrijeđanje” i jer je seksualno sugestivna.

Reklame koje pojačavaju negativne rodne stereotipe prema muškarcima, poput one o ‘manspreadingu’ koje se pojavljuju u londonskoj podzemnoj željeznici, očigledno su prihvatljive.

Također nema ograničenja na reklame koje prikazuju pretile ljude, iako se reklame s vitkim ženama koje vježbaju zabranjuju.