MEDVIN: Zašećereni marksizam kojim u školama kljukaju našu djecu

Marina Medvin

Screenshot: YouTube/Gaston Christian School

“Od svakoga prema njegovim sposobnostima, svakome prema njegovim potrebama” — Karl Marx, 1875.

Ovo tipično marksističko socijalističko načelo odnosi se na prisilnu preraspodjelu dobara, kapitala i usluga onima za koje nadležno vladajuće tijelo smatra da je to potrebno. Marksizam je filozofija koja nas je dovela do onih najmračnijih razina siromaštva za Sovjete, istočne Nijemce, Venezuelance i sve ostale koji su ga oprobali. Ali neoliberali Sjedinjenih Država odlučili su zanemariti stvari poput povijesnih primjera krajnjeg neuspjeha i umjesto toga se odlučili za utopijski, “pollyanna” pristup bajci koju su napravili od socijalizma.

Američke osnovne škole provele su proteklo desetljeće ubrzano uvodeći ljevičarske i socijalističke kurikulume u učionice male djece. Ova vrsta ljevičarske propagande ranije je bila rezervirana za stariju djecu na fakultetima i srednjim školama. Ali Obamina era, nakon koje je uslijedio šok Trumpovog izbora, katalizirala je hrabriji pristup ljevičarskoj pedagogiji.

Uđimo u novu eru socijalističke propagandizacije djece: “pravednost”. Pravednost se podučava kao vrsta superiornog poštenja. Ona zamjenjuje sad zastarjeli koncept jednakosti. Jednakost se našoj djeci objašnjava kao “opća” i “ravnopravna”, što su očigledno loše stvari, dok se pravednost uzdiže kao “pošteno”. Vidite, jednakost znači da svi imaju iste, jednake mogućnosti, ali to dovodi do nejednakih rezultata. S druge strane, pravednost osigurava identične rezultate i time dovodi do “poštenih” rezultata. Ideja da bi Amerika trebala pružiti jednakost mogućnosti, a ne jednakost rezultata, sad je mrtva i zamijenjena obrnutim standardom — da bi Amerika trebala pružiti jednakost rezultata.

Kako bi naučila taj koncept, djeci se prikazuje primjer tri djeteta koja pokušavaju gledati preko ograde: nisko, srednje i visoko dijete. Na prvom slajdu, svaki od njih dobiva kutiju za stajanje iste veličine. To rezultira time da najniže dijete nema dovoljni poticaj kako bi vidjelo preko ograde, dok je najviše dijete dobilo poticaj koji mu zapravo ne treba. Nakon toga slijedi sljedeći slajd. Kutija najvišeg dječaka daje se najnižem djetetu, koje sad stoji na dvije kutije. Srednje dijete zadržava svoju, a najviše ne dobiva niti jednu. Rezultat je taj što sad svi mogu gledati preko ograde, jednako. Zaključak se podučava kao: “Nije pošteno kad svi dobivaju istu stvar … pošteno je kad svi dobiju ono što im je potrebno kako bi bili uspješni.”

Zvuči poznato?

Od svakoga prema njegovim sposobnostima, svakome prema njegovim potrebama!




Zadovoljstvo gledanja preko ograde je tako sladak način da se zašećereni socijalizam podvali našoj djeci u njihovoj obrazovnoj ishrani. Kako bi itko mogao uskratiti malom djetetu da vidi preko ograde? Djeca se ne podučavaju da brinu o tome tko uzima kutiju višem djetetu. Djeca se ne podučavaju da pitaju tko je platio te kutije. Djeca se ne podučavaju da dovedu u pitanje individualni izbor u toj stvari. Djeca se ne podučavaju da razmišljaju o načinima na koji manje dijete može samostalno riješiti svoj vlastiti problem. Djeca se ne podučavaju o posljedicama ako najviše dijete ne želi odustati od svoje kutije. Djeca se podučavaju da progutaju slatku socijalističku pedagogiju bez razmišljanja i pitanja, noseći utopijske konjske naočnjake. Ako mu treba, morate mu to dati! Svakome prema njegovim potrebama!

Ljevičarski edukatori ne vide nikakve etičke dileme u kljukanju naše djece zašećerenim marksizmom. Oni to zapravo rade otvoreno, ispunjeni ponosom i arogancijom. Oni se neće sami zaustaviti, oni će samo nastaviti rasti još više osnaženi svojim uspjehom u korupciji mladih umova.

Jedini način zaustavljanja ove socijalističke zaraze u našim osnovnim školama jest zauzeti se za svoju djecu i glasno se usprotiviti svakom nastavnom planu koji pokazuje socijalizam u ovčjoj koži. Držite oko na domaćoj zadaći svoje djece i razgovarajte s njima svaki dan. Odvojite svoje vrijeme kako biste naučili svoju djecu istinu o “pravednosti” i što se događa u stvarnom svijetu kad su nametnuti jednaki rezultati. Zapamtite, nemoguće je učiniti sve ljude jednako bogatima; moguće je samo učiniti sve ljude jednako siromašnima.