Osveta je slatka.
Kampanja bojkota oglašivača pokrenuta od strane ljevičara 29. ožujka protiv voditeljice Fox Newsa Laure Ingraham, nakon što je objavila tweet o aktivistu Davidu Hoggu, donijela je paradoksalan rezultat: od 9. travnja, njezina emisija imala je prosječnu gledanost od 2.7 milijuna, 20% više nego u tjednu 26.-29. ožujka, prije spomenutog bojkota, kada je u prosjeku iznosila 2.23 milijuna, prema Newsbusters.
Do 13. travnja, 27 kompanija najavilo je da će bojkotirati show, no Ace Hardware je preokrenuo svoj stav i izjavio: “Oglašavanje na bilo kojoj mreži ili emisiji nije na bilo koji način odobravanje Ace-a na sadržaj i izrečeno mišljenje unutar tog programa. Cijenimo različita stajališta naših kupaca i vjerujemo da bi ljudi trebali jedni druge tretirati s poštovanjem i uljudnosti.”
Ingraham je, ne treba previše govoriti, bila oduševljena s eksplozijom gledanosti:
Tijekom posljednjih nekoliko tjedana, klimatski aktivisti u Britaniji blokirali su autoceste (jer automobili ispuštaju ugljični…
U svojoj Proklamaciji o Danu autohtonih naroda 2022. godine, koji progresivna ljevica nastoji učiniti saveznim…
Suncokreti Vincenta van Gogha bilježe rijedak trenutak optimizma u inače problematičnom životu. U veljači 1888.…
Ovo je vjerojatno najlakša kolumna koju sam ikad napisao. Toliko je jednostavno zamisliti kakva bi…
Na ulicama Londona izbilo je nešto poput klasnog rata. S jedne strane, stoje radni ljudi…
Znanost se, u osnovi, može definirati kao otvorenost uma. Izvorna znanstvena praksa, ona koja je…