Nike je prošlog tjedna punom brzinom krenuo putevima “ratnika socijalne pravde” odlučivši se za mrzitelja policajaca i Amerike Colina Kaepernicka kao lice koje će predstavljati njihovu najnoviju kampanju.
U ponedjeljak, Nike je otkrio da su odabrali bivšeg quarterbacka San Francisco 49ersa, Colina Kaepernicka, za 30. godišnjicu svoje ‘Just Do It’ kampanje.
Nike nije naučio lekciju nakon što je vidio pad NFL rejtinga zbog Kaepernickovog bojkotiranja nacionalne himne. Stadioni su često imali čitave redove praznih sjedala jer je Amerikancima dozlogrdila politizacija nogometa.
I to ih je prilično koštalo.
Nike je izgubio 3 milijarde dolara tržišne vrijednosti nakon odluke o angažiranju mrzitelja policajca Colina Kaepernicka.
A otkad je Nike počeo gurati ljudska prava i rasnu pravednost?
Nike je dobro poznat po svojim izrabljivačkim pogonima u zemljama trećeg svijeta.
Zapravo, da Nike žrtvuje samo 1% svog marketinškog budžeta, plaće bi se mogle dvostruko povećati.
Ali umjesto toga oni plaćaju Colina Kaepernicka da reklamira njihovu odjeću i obuću. Koji licemjeri.
Ryan Fournier je najbolje rekao.
Just so I'm clear: These factory workers (which are 80% female) are making NIKE's for 20 cents an hour and working 70 to 80 hours a week, so NIKE can profit enough to pay Colin Kaepernick millions to speak out against oppression and injustice? pic.twitter.com/8NqVVxrl9G
— Ryan Fournier (@RyanAFournier) September 5, 2018