ATLANTA, GEORGIA — U pokušaju rebrendiranja kao dio šireg nastojanja da se izdvoji u prenapučenom okruženju mainstream medija, informativni kanal CNN predstavio je u ponedjeljak novi slogan mreže: “Orange Man Bad” (Narančasti čovjek loš).
“Od ‘Svjetskog lidera u vijestima’ do ‘Ovo je CNN’, naši slogani oduvijek su odražavali suštinu onoga što predstavljamo kao novinska organizacija”, objasnio je CNN u priopćenju za javnost. “Naš novi slogan savršeno sažima naše vrijednosti, integritet i strast u samo tri riječi: Orange Man Bad.”
“Govoriti svijetu Orange Man Bad je ono što nas diže iz kreveta svakog jutra”, navodi se u izjavi.
Prema vodstvu CNN-a, slogan također služi kao korisna pričuva, u slučaju da se voditelji zbune i zaborave što su morali reći u eteru. Televizijski voditelji mogu jednostavno baciti pogled na novi slogan na zidu studija i ponavljati frazu do besvijesti kako bi ispunili sat.
Nakon traženja komentara, glasnogovornik CNN-a je također dodao: “Gej trans dobar, konzervativci loši, republikanci loši, bijeli ljudi loši, kršćani loši, narančasti čovjek loš, narančasti čovjek loš, narančasti čovjek loš.”
The Babylon Bee je satirična evanđeosko kršćanska web stranica.
Tijekom posljednjih nekoliko tjedana, klimatski aktivisti u Britaniji blokirali su autoceste (jer automobili ispuštaju ugljični…
U svojoj Proklamaciji o Danu autohtonih naroda 2022. godine, koji progresivna ljevica nastoji učiniti saveznim…
Suncokreti Vincenta van Gogha bilježe rijedak trenutak optimizma u inače problematičnom životu. U veljači 1888.…
Ovo je vjerojatno najlakša kolumna koju sam ikad napisao. Toliko je jednostavno zamisliti kakva bi…
Na ulicama Londona izbilo je nešto poput klasnog rata. S jedne strane, stoje radni ljudi…
Znanost se, u osnovi, može definirati kao otvorenost uma. Izvorna znanstvena praksa, ona koja je…