Proctor & Gamble ponovno jaše.
Gillette Venus je odlučio da je najbolji način prodavanja britvica i krema za brijanje za žene slavljenje morbidne pretilosti u novom oglasu koji promiče “žene svih oblika i veličina”.
Gillette Venus je objavio fotografiju morbidno pretile žene u bikiniju na plaži pod imenom “Anna” i kaže da je tvrtka predana predstavljanju prekrasnih žena svih oblika i veličina.
Kompanija za britvice slavila je pretilost žene u tweetu koji je uslijedio: “Venus je predana predstavljanju prekrasnih žena svih oblika, veličina i vrste kože jer SVE vrste koža zaslužuju biti prikazane. Volimo Annu jer živi glasno i voli svoju kožu bez obzira na to kako ‘pravila’ kažu da bi je trebala prikazati 💙”
Morbidno pretili ljudi, koji se definiraju takvima ako imaju 45 kilograma više od svoje idealne težine, imaju povećane šanse dobivanja mnogih različitih vrsta karcinoma.
Super morbidno pretile žene imaju 7 puta veću vjerojatnost od razvijanja karcinoma endometrija (rak sluznice maternice) nego je to slučaj sa ženama normalne težine.
Pretilost nije nešto što bi trebalo promicati ili slaviti.
Gillette je još u siječnju odlučio krenuti putevima ratnika socijalne pravde objavivši reklamu u kojoj je kritizirao muškarce i “toksičnu muškost” — ovaj put Gillette glamorizira morbidno pretile žene.
Tijekom posljednjih nekoliko tjedana, klimatski aktivisti u Britaniji blokirali su autoceste (jer automobili ispuštaju ugljični…
U svojoj Proklamaciji o Danu autohtonih naroda 2022. godine, koji progresivna ljevica nastoji učiniti saveznim…
Suncokreti Vincenta van Gogha bilježe rijedak trenutak optimizma u inače problematičnom životu. U veljači 1888.…
Ovo je vjerojatno najlakša kolumna koju sam ikad napisao. Toliko je jednostavno zamisliti kakva bi…
Na ulicama Londona izbilo je nešto poput klasnog rata. S jedne strane, stoje radni ljudi…
Znanost se, u osnovi, može definirati kao otvorenost uma. Izvorna znanstvena praksa, ona koja je…