Pogledajte bilo koji profesionalni ili sveučilišni košarkaški tim. Njihova startna petorka i većina ostalih 10 igrača su crni, kao što je to i 80% NBA lige. To se ni približno ne podudara s raznolikošću i inkluzivnošću koju traže ratnici socijalne pravde ove nacije. I profesionalni i sveučilišni treneri ignorirali su i odbacili pretvarati se da traže bilo kakvu raznolikost i inkluzivnost. Moje pitanje za vas glasi: Da li bi se košarkaška momčad poboljšala kad bi se od trenera zahtijevalo uključivanje etnički raznolikih igrača u svrhu ravnopravnosti? Nemam pojma kakav bi vaš odgovor mogao biti, ali moj bi glasio: “Dovraga s raznolikošću, jednakošću i inkluzivnošću. Ja ću uzeti najbolje igrače i nije me briga ako će većina njih biti crni.” Drugo pitanje: Da li mislite da bi raznolikošću zaluđeni predsjednik sveučilišta kaznio svog košarkaškog trenera zbog nedostatka raznolikosti i inkluzivnosti?
Centar linearnog akceleratora na Stanfordu (SLAC) (Nacionalni laboratorij akceleratora) dom je najmoćnijih svjetskih eksperimenata, najbržih kompjutera i vrhunskih fizičara. Većina istraživanja SLAC-a bavi se akceleratorima čestica koji su komplicirani strojevi dizajnirani, konstruirani i pogonjeni kako bi proizveli visokokvalitetne snopove čestica i razvijali tragove o temeljnoj strukturi materije i silama između subatomskih čestica. Možete se okladiti da njihov sastav osoblja vrlo malo brine o rasnoj raznolikosti, jednakosti i inkluzivnosti. Glavninu njihovih znanstvenika ne čine samo Amerikanci europskog i azijskog podrijetla, već su također uglavnom muškarci. Moje pitanje za vas glasi: Što biste napravili kako biste SLAC učinili ilustrativnijim rasnoj, etničkoj i seksualnoj raznolikosti Amerike? Što se mene tiče, moj odgovor glasio bi jednako kao i onaj koji sam dao u primjeru košarke: Ja ću uzeti najbistrije znanstvenike i nije me briga hoće li većina njih biti muškarci europskog i azijskog podrijetla.
U tvrdim znanostima, mogli bismo pronaći nedovoljnu zastupljenost Afroamerikanaca. Na primjer, istraživanje Američkog astronomskog društva iz 2018. godine, koje uključuje redovne studente, članove osoblja i umirovljene astronome, pronašlo je da se 82% članova identificiraju kao bijelci, a samo 2% kao crni ili Afroamerikanci. Samo 3% diploma prvostupnika iz fizike odlazi crnim studentima. Godine 2017., u nekim područjima, poput strukturnog inženjerstva i atmosferske fizike, nije bilo biti jednog jedinog crnog doktorata. Uočljivo odsustvo crnih Amerikanaca u znanostima ima malo ili nimalo veze s rasizmom. To je povezano s akademskom pripremom. Ako osoba završi srednju školu i nije svladala ono minimalno znanje srednjoškolske algebre, geometrije, i prekalkulusa, vrlo je vjerojatno da su visoko plaćene karijere poput inženjerstva, medicine, fizike i kompjuterske tehnologije hermetički zatvorene do kraja života.
Postoji relativno malo crnih pilota borbenih zrakoplova. Postoje strogi fizički, karakterni i mentalni zahtjevi, koje bi mnogi crni kandidati mogli zadovoljiti. Ali borbeni piloti također moraju dobro poznavati zračnu navigaciju, operativne postupke zrakoplova, teoriju leta, mehaniku fluida, meteorologiju i inženjerstvo. Predmeti na sveučilištu koji pomažu u pripremi studenata za karijeru borbenih pilota uključuju matematiku, fiziku i inženjerstvo. Ali ako osoba završi srednju školu bez elementarnog znanja iz matematike, nije previše vjerojatno da će upisati predmete na sveučilištu koji bi ga mogli kvalificirati za trening borbenog pilota.
U mnogim pretežno crnim srednjim školama, niti jedan crni učenik nije vješt u matematici, a vrlo je mali broj njih vješt u čitanju; međutim, te škole daju diplome koja potvrđuje da učenici mogu čitati, pisati i računati na razini 12. razreda i često se hvale da imaju 70%, pa i veću stopu maturiranja. One dovode u zabludu svoje učenike, njihove obitelji i ostale dodjeljujući lažne diplome.
Što objašnjava činjenicu da je više od 80% profesionalnih košarkaša crno, kao što je i oko 70% profesionalnih igrača američkog nogometa? Samo idiot bi to pripisao raznolikosti i inkluzivnosti. Umjesto toga, izvrsnost je ta koja objašnjava nesrazmjerne brojke. Židovski Amerikanci, koji čine samo 3% naše populacije, osvajaju više od 35% Nobelovih nagrada u znanosti koje se dodjeljuju Amerikancima. Ponovno, izvrsnost je ta koja objašnjava nesrazmjer, a ne raznolikost i inkluzivnosti. Kao što mi je očuh često govorio: “Kako bi dobro prošao na ovom svijetu, moraš doći rano i ostati do kasno.”
Walter E. Williams je američki ekonomist, komentator i akademik. Profesor je ekonomije na Sveučilištu George Mason, kao i kolumnist i autor poznat po svojim klasično liberalnim i libertarijansko konzervativnim pogledima.