Nova Gillette reklama prikazuje oca koji uči svog transrodnog sina brijanju

Richard Moorhead

Screenshot

Najnovija reklama Gillettea ne ostavlja nikakve sumnje da tvrtka brijaćih proizvoda planira pojačati svoju marketinšku strategiju agresivnog progresivnog signaliziranja vrlina, unatoč intenzivnoj reakciji nakon njihove prethodne marketinške kampanje koja je nastojala održati lekciju muškarcima zbog njihovog ponašanja.

Najnovija reklama tvrtke, pod nazivom “Moje prvo brijanje“, prikazuje prvo brijanje transrodne žensko-u-mušku osobe po imenu Samson. Samsonu, koji je po svemu sudeći maloljetnik, pomaže otac kako bi ga podučio brijanju.

Pojedinci koji se bore s konfuzijom u vezi svog rodnog identiteta zaslužuju suosjećanje i oni se zasigurno ne bi trebali pretvoriti u marketinški alat velikih korporacija koje žele ostvariti bodove “budnosti” kod progresivnih aktivista. Studije su pokazale da se više od 63 posto maloljetnika koji prigrljuju alternativni rodni identitet vraćaju svom biološkom rodu kad su stariji.

Promicanje transrodnosti kod mladih ljudi vjerojatno će imati ozbiljne posljedice, jer bi to moglo motivirati pojedince da prođu kroz medicinske postupke koji nepovratno mijenjaju život, od hormonskog liječenja do operacije promjene spola.

Nadmoćno muška i heteroseksualna baza klijenata novu će reklamu Gillettea vjerojatno vidjeti kao još jedan pokušaj propagandiranja socijalne pravde. Kompanija se već nalazi na tankom ledu kod svojih potrošačima, a njezina matična tvrtka Proctor & Gamble pokušala je obuzdati neobičnu i nepopularnu marketinšku taktiku tvrtke.

Izvorna anti-muška reklama signaliziranja vrline pod nazivom “The Best Men Can Be“, zaradila je više od 1,4 milijuna dislajkova na YouTubeu, što je čini jednim od najnepovoljnije ocijenjenih videozapisa koji su ikad uploadani na platformu za streamanje.