Emile Ratelband, 69-godišnji motivacijski govornik iz Nizozemske, podnio je zahtjev nizozemskom sudu radi dopuštenja da promijeni svoju legalnu dob mijenjanjem svojeg rodnog lista kako bi pokazao da je rođen 20 godina kasnije nego što doista je — da se legalno proglasi 49-godišnjakom umjesto 69-godišnjakom.
Ratelband je rekao za Washington Post: “Možemo donositi svoje odluke ako želimo promijeniti svoje ime ili ako želimo promijeniti svoj spol. Ja želim promijeniti svoju dob. Moj osjećaj vlastitog tijela i uma govori mi da imam između 40 i 45 godina.”
Kao što je izvijestio Telegraph: “Gosp. Ratelband rođen je 11. ožujka 1949., ali izjavljuje kako se odjeća barem 20 godina mlađe i želi izmijeniti svoj datum rođenja na 11. ožujka 1969.”
“Gosp. Ratelband je rekao: ‘Obavio sam pregled i što je on pokazao? Moja biološka doba je 45 godina. Ako imam 69 godina, ja sam limitiran. Ako imam 49 godina, mogu kupiti novu kuću, voziti drukčiji auto. Mogu uzeti više poslova. Kad sam na Tinderu, a moja dob prikazuje 69, ne dobivam nikakve odgovore. Kad sam 49, s licem koje imam, bit ću u raskošnoj poziciji.”
Transrodni pokret je bio taj koji je nadahnuo Retelbanda. “Transrodna osoba sad može promijeniti svoj rod na rodnom listu”, tvrdi on, “a u istom duhu trebalo bi postojati mjesto i za promjenu dobi.”
Sad, što zapravo nije u redu s Retelbandovim argumentom? Ako spol objektivno ne postoji, zašto bi postojala dob? Ako osjećaji određuju spol, zašto osjećaju ne određuju dob? Ako na spol gledamo kao na nešto što na je “dodijeljeno” pri rođenju, zašto ne smatramo dob kao nešto što nam je “dodijeljeno” pri rođenju?
Naravno, ljevica će tvrditi da je dob fiksna dok je “rod fluidan”. Ali “rod je fluidan” je beznačajna izjava. Sve što je ljevica napravila jest to što je zamijenila riječ “rod” za “spol” i potom izmislila novo pravilo: Rod je fluidan, što znači da je spol fluidan.
Malo tko negira postojanje ljudi s rodnom disforijom — ljudi koji se ne identificiraju sa svojim biološkim spolom. Ti ljudi zaslužuju našu brigu, suosjećanje i poštovanje poput svakog drugog Božjeg djeteta.
Ali suosjećanje sa sićušnim postotkom ljudi koji se ne poistovjećuju sa svojim spolom ne znači da spol (ili rod) objektivno ne postoji. To samo znači da se neki ljudi ne poistovjećuju sa svojim objektivnim seksualnim identitetom.
Živimo u vremenu intelektualnog i moralnog kaosa. Politički pokret poznat kao ljevičarstvo ili progresivizam (ne liberalizam) je prije svega kaotična sila. A nigdje taj kaos nije evidentniji nego u pokušaju ljevice da prekine stvarnost da su ljudska bića stvorena ili kao muški ili kao ženski. To je, prema ljevici, “binarna” glupost.
Tako je prošli mjesec naslov u New York Timesu glasio: “Anatomija ne određuje rod, kažu stručnjaci.”
Prije samo 10 godina, a da ne govorim o bilo kojem drugom trenutku zabilježene povijesti, taj naslov bi bio smatran toliko apsurdnim da bi ga napisao samo satirist ili neprijatelj znanosti. Članak je citirao dr. Joshua D. Safera, endokrinologa i izvršnog direktora Centra za transrodnu medicinu i kirurgiju u Mount Sinai bolnici u New Yorku, koji je rekao: “Ideja da se spol osobe određuje po njegovoj anatomiji pri rođenju nije istinita i mi znamo da to nije istina već desetljećima.”
Kad doktori medicine tvrde da bi osoba koja ima dva X kromosoma, vaginu, grudi, jajnike, maternicu i menstrualni ciklus mogla biti muškarac, vaše društvo se nalazi u dubokoj nevolji.
Dakle, zašto je Emile Ratelband u krivu?
Suci u Nizozemskoj će vjerojatno presuditi protiv njega. Ali ako vjeruju da spol nema objektivnu stvarnost, da se spol na rodnom listu osobe može promijeniti, na kojim osnovama mogu presuditi da se datum rođenja ne može promijeniti?
Odgovor je da ne postoje takve osnove. Ali samo za sad — jer na dan kada će New York Times objaviti članak pod naslovom: “Ideja da se dob osobe utvrđuje njegovim datumom rođenja nije istinita”, dob će, također, postati subjektivan.