Proctor and Gamble i Gillette odlučili su ovaj tjedan pokrenuti novu reklamnu kampanju za britvice u kojoj su kritizirali muškarce i “toksičnu” muškost.
Kompanija je odlučila da je najbolji način reklamiranja svojih proizvoda napad na svoju potrošačku bazu.
Nova reklama ističe seksističke i nasilničke muškarce — s naglaskom na bijele muškarce — u Sjedinjenim Državama.
Reklama pretpostavlja da su svi muški, kao muška kultura u cjelini, seksisti, pretjerano nasilni i zlostavljači.
No, prije nego je Gillette odlučio držati Amerikancima prodiku o seksizmu, možda je prvo trebao počistiti svoje vlastito dvorište.
Gillette je OZLOGLAŠEN zbog prikazivanja vrućih komada u tijesnim kombinezonima!
Evo nekoliko primjera:
Domaćin na Fox Nation i bivši hrvač Tyrus Smash također je žestoko kritizirao Gilletteovu reklamu u srijedu također sugerirajući da bi prvo “morali očistiti svoje dvorište prije okrivljavanja svih muškaraca”.
Ubrzo nakon objavljivanja reklame, ljudi poput Piersa Morgana prozvali su kompaniju zbog doprinosa “globalnom napadu na muškost”, nečemu što se ovih dana čini trendom.
“Koristio sam Gillette moj cijeli odrasli život, ali ovo apsurdno politički korektno signaliziranje vrline moglo bi me odvesti do tvrtke manje željne poticanja ovog trenutačnog patetičnog globalnog napada na muškost. Pustite dječake da budu prokleti dječaci. Pustite muškarce da budu prokleti muškarci”, rekao je bivši domaćin CNN-ovog talk-showa u tweetu u ponedjeljak, kojeg je objavio s isječkom oglasa.
I've used @Gillette razors my entire adult life but this absurd virtue-signalling PC guff may drive me away to a company less eager to fuel the current pathetic global assault on masculinity.
Let boys be damn boys.
Let men be damn men. https://t.co/Hm66OD5lA4— Piers Morgan (@piersmorgan) January 14, 2019