WIBW, lokalna informativna postaja u Topeki, državi Kansas, izvijestila je kako je nedavni seminar za obuku o raznolikosti u tvornici Topeka Goodyear uključivao slajd koji je sadržavao politike nulte tolerancije kompanije. Sliku je na društvenim medijima navodno objavio zaposlenik koji kaže da materijal potječe iz korporativnog sjedišta tvrtke u Akronu, državi Ohio. Navedene kao “prihvatljive” poruke su one Black Lives Matter i LGBT ponosa. Stupac “neprihvatljivog” sadrži Blue Lives Matter (poruka podrške policiji – op. a.), All Lives Matter, MAGA odjeću i političke slogane.
Goodyear se nije posebno osvrnuo na diskriminatorni slajd, ali je u odgovoru na izvješće objavio sljedeću izjavu:
Goodyear je posvećen njegovanju inkluzivne i uljudne radne okoline u kojoj svi naši suradnici mogu dati najbolje od sebe u duhu timskog rada. Kao dio ove obveze, mi dopuštamo našim suradnicima izražavanje podrške rasnoj nepravdi i ostalim pitanjima pravičnosti, ali ih molimo da se suzdrže od izražavanja na radnom mjestu, verbalnog ili bilo kakvog drugog, podrške političkoj kampanji bilo kojeg kandidata ili političkoj stranci, kao i drugih sličnih oblika zagovaranja koje pripadaju izvan područja pitanja pravičnosti.
Ovo je nečuveno na više razina. Prije svega, “svi životi su važni” ne može biti više ne-politički slogan nego što jest. Političke poruke su po samoj svojoj naravi tribalističke i isključujuće. Netko tko potvrđuje da su svi životi važni izričito odbacuje tribalizam i brani dostojanstvo ljudskog života na univerzalan način. Izjava ne samo da nije politička, već je zapravo anti-politička.
Ako “plavi životi su važni” predstavlja politički slogan, to je samo zato što se jedna strana političkog spektra odlučila definirati svojom sirovom mržnjom prema službenicima za provedbu zakona. Ali to ne čini tu poruku inherentno razdornom. Svi pristojni i razumni ljudi (sasvim sigurno sve manji udio u demografiji) mogu se složiti da su životi policajaca važni.
Zapravo, čini se kako se Goodyear svojedobno i sam tako osjećao. U prošlosti je kompanija nudila popuste službenicima za provedbu zakona i drugim predstavnicima hitnih službi, a čak i sad se hvale da su “priznati lideri” u pružanju guma policijskim vozilima.
A što je s Black Lives Matter? Pa, ako se marksizam računa kao politička ideologija — i on to, posljednji put kad sam provjerio, jest — onda je BLM intenzivno politička organizacija. Njegova suosnivačica je žena koja sebe i svoje drugove opisuje kao “istrenirane marksiste” koji su “super upućeni” u “ideološke teorije”. “U što vjerujemo” odjeljak na BLM web stranici prepun je tih ideoloških teorija, poput teorije da bi “zapadno-propisana struktura nuklearne obitelji” trebala biti “poremećena” i da “cisrodna privilegija” mora biti “demontirana”. A BLM je doista napravio dosta demontaže tijekom godina. Ne znam jesu li demontirali cisrodnu privilegiju, što god to bilo, ali su čitave gradske blokove ostavili u ruševinama.
Goodyear zasigurno nije sam u tome. Mnoge najmoćnije američke korporacije podržale su i ponudile financijsku pomoć Black Lives Matter. Naravno da je samo zahvaljujući svom imenu ova otvoreno marksistička organizacija, koja je bila upletena u nerede i pljačke u gradovima diljem zemlje, uspjela privući toliko rašireno prihvaćanje. Kad bi BLM imala točniji naziv, poput “Ujedinjeni marksisti” ili nešto slično, sumnjam da bi se Pepsi i Goodyear postrojavali iza nje.
Kako god bilo, korporacije koje podržavaju marksističke organizacije, dok cenzuriraju poruke podrške skupinama poput policijskih službenika, trebale bi se suočiti s ozbiljnom kaznom svojih potrošača. Konzervativci, uključujući i mene, skloni su izbjegavati bojkote. Sad je vjerojatno došlo vrijeme prebrođivanja te averzije. Goodyear ne bi smio od nas vidjeti niti novčića sve dok ne napusti svoju politiku, izvine se radi nje i eksplicitno potvrdi važnu istinu da su plavi životi, kao i svi ostali životi, zapravo važni.
Matt Walsh je pisac, govornik, autor i jedan od najutjecajnijih mladih pripadnika religijske desnice.