U utorak, urarska kompanija Egard objavila je reklamu na YouTube kao odgovor na Gilletteovu kontroverznu reklamu o navodnoj “toksičnoj muškosti”.
Video prikazuje snimke muškaraca u različitim situacijama — od borbe protiv požara do zagrljaja svoje djece — uz naraciju osnivača kompanije, Ilana Srulovitza. Snimke i naraciju prate otrežnjujuće statistike koje se odnose na muškarce.
“Što je muškarac?”, pita se Srulovitz dok vatrogasac iznaša dijete iz goruće zgrade. “Je li muškarac hrabar?” Na ekranu se pojavljuje tekst: “Na muškarce otpada 93% smrtnih slučajeva na radnim mjestima.” Ta brojka dolazi iz Zavoda za statistiku rada.
“Je li muškarac heroj? Je li muškarac zaštitnik? Je li muškarac ranjiv? Je li muškarac na raspolaganju? Je li muškarac slomljen? Je li muškarac pokušava?”
Svako od gore navedenih pitanje ispraćeno je sljedećom statistikom koja se pojavljuje na ekranu:
Muškarci čine više od 97% ratnih žrtava. (Američko ministarstvo obrane)
79% svih žrtava ubojstava su muškarci. (Ured Ujedinjenih naroda za drogu i kriminal)
Gotovo polovica očeva bez ikakvih prava na posjet još uvijek financijski podupire svoju djecu. (Ured za popis stanovništva SAD-a)
Muškarci čine 80% svih žrtava samoubojstava. (Svjetska zdravstvena organizacija)
75% beskućnika su muškarci. (Nacionalna koalicija za beskućnike)
“Mi vidimo dobro u muškarcima”, zaključuje Srulovicz.
Iako YouTube kanal kompanije ima samo 5.500 pretplatnika, video je odgledan više od 766.000 puta, a omjer “lajkova” i “dislajkova” je 64:1, u trenutku objavljivanja publikacije.