Posljednjih nekoliko tjedana euro-američku civilizaciju zahvatile su demonstracije protiv navodnog rasizma, s radikalnim ljevičarskim i anti-kršćanskim aktivistima koji tvrde da su glasnogovornici pokreta. Njihove izjave su često ispunjene anti-bijelim rasizmom ili otvoreno napadaju tradicionalne vrijednosti euro-američke civilizacije, poput kršćanstva.
Međutim, čini se kako zaboravljaju da su bijeli ljudi bili ti koji su ropstvo učinili nelegalnim i prisilili Afrikance, muslimane i ostale na ukidanje ropstva.
Prije nekoliko dana, katolički mediji izvijestili su da je gomila prosvjednika u Kaliforniji otišla ispred zgrade lokalne vlasti kako bi srušila kip kršćanskog sveca Junipera Serre. Skupina lokalnih mladih katoličkih kršćana uspjela je obraniti kip protiv napada anti-rasista. Naglasak na posvećenost prosvjednika anti-rasizmu u ovom slučaju je namjerna, budući da ne postoji ništa rasističko u vezi lika i djela Junipera Serre.
Upravo suprotno, jedina stvar za koju se čini da je smetala prosvjednicima jest njegovo bijelo španjolsko podrijetlo i proklamacija kršćanstva. Jesu li ti navodni anti-rasisti više rasistički prema bijelcima ili ih je motivirala mržnja prema kršćanima?
Prema opisu događaja, bijesna gomila anti-rasista pokušala je napasti kršćane, koji su štitili kip svetog čovjeka sa svojim tijelima, koristeći nasilje. Zahvaljujući pravovremenoj intervenciji policije nitko nije bio ozlijeđen.
Kako se situacija razvija, prosvjedi protiv navodnog rasizma sve više se pretvaraju u javne demonstracije mržnje prema bijelcima, kršćanstvu i tradicionalnoj euro-američko civilizaciji. Radikalni ljevičari i socijalisti postaju glasnogovornici tih “anti-rasista” koji nimalo ne skrivaju svoj prezir prema tradicionalnom društvu.
Na primjer, Shaun King, jedan od predstavnika Black Lives Matter pokreta (bijelac koji se pretvara da je crnac – op. a.) koji je ujedno i poznati ljevičarski pisac, pozivao je na uništenje kipova Isusa Krista jer su simbol “bijele dominacije”.
Za kršćane, današnji val antirasističkih prosvjeda s podtekstom mržnje prema kršćanima i tradicionalnoj europskoj civilizaciji ne predstavlja novost. Na takav nesputan način prvi put su govorili vođe Francuske revolucije krajem 18. stoljeća, izazvavši masovna ubojstva kršćana, osobito svećenika.
Bilo je još vremena kad su kršćane progonile takozvane revolucionarne sile koje su se borile za bolji svijet, bilo da je to Pariška komuna 1871. godine ili tijekom komunističke revolucije u Rusiji početkom 20. stoljeća ili tijekom republikanske vlade u Španjolskoj 1930-ih godina.
Kad bi vođe ovih anti-rasističkih prosvjeda dobili mogućnost vladanja u današnje vrijeme, vjerojatno bi bili jednako brutalni kao i njihovi ljevičarski prethodnici.
Ali budimo pošteni, ovi ljevičarski borci za bolji svijet nisu samo usredotočeni na kršćane, oni su jednakom žestinom brutalizirali muslimane i budiste u komunističkom Sovjetskom Savezu. Jednako tako i u komunističkoj Kini tijekom Kulturne revolucije.
No, važno je u zapamtiti jednu stvar. Godine 1537. papa Pavao III. objavio je encikliku Sublimis Deus, u kojoj je osudio ropstvo i zabranio kršćanima njegovo prakticiranje. To je najpoznatiji dokaz da se Europa suprotstavljala ropstvu i rasizmu stoljećima prije pojave ljevice i pokreta Black Lives Matter.