U razgovorima s većinom osoblja na sveučilištima, mnogim izvršnim direktorima, mnogim političarima i rasnim huškačima, ne treba dugo vremena prije nego što čarobne riječi “raznolikost” i “inkluzivnost” prođu kroz njihova usta. Rasne manjine su ciljevi ovog sociološkog velikodušja, ali također su uključene i žene. Ova opsjednutost raznolikošću i inkluzivnošću vodi ovu naciju nizbrdo u mnogim područjima. Rečeno nam je da je to slučaj i sa znanošću, u članku kojeg je napisala Heather Mac Donald, viša suradnica Manhattan instituta, pod nazivom “Kako politika identiteta škodi znanosti“.
Mac Donald navodi da je politika identiteta već preuzela humanističke i društvene znanosti na američkim kampusima. Čeka se slično preuzimanje STEM polja — znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike (STEM – science, technology, engineering and math – op. a.). U očima careva raznolikosti i inkluzivnosti, STEM polja imaju nezadovoljavajuću mješavinu crnaca, hispanoamerikanaca i žena. Nastojanje da se dođe do “zadovoljavajuće mješavine”, vrši veliku štetu načinu na koji se znanost poučava i vrednuje, što izaziva prijetnju američkoj inovativnosti i konkurentnosti.
Sveučilišta i druge institucije počela su smanjivati svoje standarde i zahtjeve kako bi privukla više manjina i žena. Neki od argumenata za to graniče s ludosti. Profesorica matematike na Sveučilištu Illinois napisala je da “sama matematika djeluje kao bjelina”. Rekla je da sposobnost rješavanja problema u algebri i geometriji ovjekovječava “nezasluženu privilegiju” među bijelcima. Profesorica inženjerstva na Sveučilištu Purdue objavila je članak u peer-reviewed časopisu u kojem tvrdi da je akademska strogost “prljava stvar” koja podržava “bijelu mušku heteroseksualnu privilegiju”, dodajući da je “sama znanstvena spoznaja pristrana jednom rodu, rasistička i kolonizirajuća”.
Nacionalna zaklada za znanost (National Science Foundation – NSF) i Nacionalni zavod za zdravstvo (National Institutes of Health – NIH) su dvije savezne agencije koje financiraju istraživanja na sveučilištima i podupiru postdoktorsko obrazovanje za liječnike. Obje agencije su opsjednute ideologijom raznolikosti i inkluzivnosti. NSF i NIH mogu povući subvenciju prilikom njezine obnove ukoliko sveučilišta nisu podržala dovoljan broj “nedovoljno zastupljenih manjina”. Mac Donald citira jednog znanstvenika s UCLA-a koji izvještava: “Širom zemlje, veliko pitanje koje se postavlja u STEM-u je: kako možemo promicati više žena i manjina ‘mijenjajući’ (tj. snižavajući) prethodno postavljene zahtjeve za studiranje na razini diplomskog studija?” Mac Donald primjećuje: “Rješavanju matematičkih problema se smanjuje važnost u korist više kvalitativnih grupnih projekata; brzina preddiplomskog obrazovanja u fizici se usporava kako nitko ne bi zaostao.”
Fokusiranje na rješavanje matematičkih problema i akademsku strogost, barem za crne srudente na razini koledža, jedan dan kasni i kratko je za jedan dolar. Nacionalna procjena obrazovnog napretka 2017., ili Nacionalna svjedodžba, izvijestila je da je samo 17 posto crnih studenata stručno ili bolje u čitanju, a samo 7 posto došlo je do stručne razine u matematici. U nekim pretežito crnim školama, niti jedan crni student nije prikazao stručno znanje u matematici. Akademska i savezna STEM njuškala trebala bi se fokusirati na akademsko uništenje crnih mladaca između vrtića i 12. razreda i na dodjeljivanje lažnih srednjoškolskih diploma. Crni ljudi si ne bi smjeli dozvoliti da na razini koledža pomažu bijelim liberalima da se osjećaju bolje prema sebi i da zadrže savezne novčane subvencije.
Mac Donald odgovorila je na pitanje je li znanstveni napredak ovisi i raznolikosti. Ona kaže: “Nekako su znanstvenici podržavani od NFS-a uspijeli dobiti više od 200 Nobelovih nagrada prije nego što je agencija shvatila da napredak u znanosti ovisi o ‘raznolikosti’. Ti ‘ne-raznoliki’ znanstvenici otkrili su temeljne čestice materije i otključali genetiku virusa.” Mogla je dodati da čak niti među tim bijelim dobitnicima Nobela nije bilo raznolikosti. Židovi ne čine više od 3 posto američke populacije, ali čine 35 posto američkih dobitnika Nobelove nagrade. Mogli bi se zapitati što bi carevi raznolikosti i inkluzivnosti moglu predložiti za promicanje etničke raznolikosti među dobitnicima Nobelove nagrade.