Gradonačelnik Londona Sadiq Khan otkrio pobjednika ‘raznolikosti u oglašavanju’; sadrži nula bijelih ljudi

Paul Joseph Watson

Gradonačelnik Londona Sadiq Khan otkrio je dobitnika nagrade “raznolikosti u oglašavanju” koja sadrži, pogodili ste, nula bijelih ljudi.

“Najveća snaga Londona je naša raznolikost, pa smo stoga izazvali oglašivače da stvore oglase koji će bolje predstavljati naše BAME zajednice (crne, azijske i etničkih manjina – op. a.)”, tweetao je Khan.

Poster je sadržavao šest oskudno odjevenih smeđih i crnih ljudi koji reklamiraju Nubian, kompaniju koja prodaje donje rublje ljudima tamnije boje kože.

Khan je rekao da je reklama “osnažujuća, inkluzivna”, samo ne baš inkluzivna za bijele ljude.

Ovo je još jedna potvrda da je “raznolikost” samo eufemizam koji znači “bez bijelih ljudi”. Reklama nije sadržavala uobičajeno simboličko prisustvo bijelca.

“Na koji način svi crni ljudi znače ‘raznoliko’?”, pitao se reper Zuby. “Ne možemo li se vratiti u normalu i slagati se? Ljudi su već umorni od toga.”

“Ocjenjivački sud pohvalio je Nubian Skin za njihovu hrabru i osnažujuću kampanju — slaveći različite tipove tijela i tonova kože koje su podzastupljene u oglašavanju”, dodao je Khan.




Ispitanici su istaknuli drugi tip tijela i tona kože koji je premalo zastupljen u oglašavanju — atraktivni bijeli ljudi — pošto je Khan zabranio izlaganje takvih reklama.

Prošle godine je u Velikoj Britaniji također zabranjena reklama Volkswagena zbog kršenja “rodnih stereotipa” pošto je prikazala majku koja se brine za svoju bebu. Ona je također bila bijela.

Još jedna dozvoljena reklama viđena na podzemnoj željeznici prikazivala je bijelog lika i ukorila muške putnike zbog “muškog širenja”.

Reklame koje promoviraju homofobnu zemlju Brunei koja kamenuje homoseksualce također su u redu.

U međuvremenu, čini se kako su jedine reklame koje sadrže sve bijele likove u Londonu one koje potiču bijele ljude na sterilizaciju.