Gillette radi zaokret od 180 stupnjeva nakon katastrofe od 12 milijardi dolara zvane toksična muškost

Jim Hoft

Screenshot

U siječnju, Proctor & Gamble je odlučio objaviti reklame za Gillette britvice u kojoj je omalovažavao muškarce prikazujući ih kao nasilne predatore i zlostavljače u odvratnoj reklamnoj kampanji.

Kompanija je mislila da je najbolji način promicanja svojih proizvoda napasti svoju potrošačku bazu.

Reklama nije postigla preveliki uspjeh. Mnogi korisnici obećali su da će početi izbjegavati proizvod.

Kompanije je nakon toga odlučila pustiti novu reklamu u kojoj otac uči svog transrodnog sina kako se brije.

Sva ta budnost nije se isplatila Gilletteu i P&G-u.

Odlučili su da označavanje svojih kupaca kao seksističkih svinja možda nije najbolja strategija.




News.com.au je izvijestio:

Gillette je izjavio da “preusmjerava svoju pažnju od društvenih pitanja na lokalne heroje” nakon što je upuštanje kompanije u “toksičnu muškost” izazvalo burnu reakciju kupaca.

U novoj reklami, koja je pokrenuta prošli tjedan, sudjeluje australski vatrogasac i osobni trener Ben Ziekenheiner. “Vatrogasac sam već 19 godina”, kaže Ziekenheiner u reklami…

… U siječnju, Gillette je podigao buru na internetu i suočio se s prijetnjama bojkotom zbog reklame u kojoj #MeToo pokret izaziva muškarce da “obriju svoju toksičnu muškost”. Reklama, koja je prikazivala različite scene muškaraca koji maltretiraju i zvižde za ženama, pitala je: “Je li to najbolje što muškarac može biti? Je li?”

Reklamu “Vjerujemo” su neki u medijima označili kao “napad na muškarce”, dok su ostali hvalili brend zbog započinjanja “razgovora”. U svibnju, Gillette je pokrenuo još jednu reklamu u kojoj je otac učio svog transrodnog sina kako se brije.

Iako je reklama “Prvo brijanje” općenito bila dobro prihvaćena, naširoko se smatrala kao pokušaj Gilletteovog pojačavanja pritiska na društvena pitanja. U odgovoru na jedan komentar na Facebooku, kompanija je rekla: “Mi vjerujemo da brendovi igraju ulogu u utjecanju na kulturu i imaju odgovornost koristiti svoj glas za dobro.”

Pritisnut pitanjem hoće li Gillette nastaviti govoriti o razdornim pitanjima poput toksične muškosti, gosp. Airan je ponovio: “Mi ćemo nastaviti predstavljati muškarce u njihovom najboljem svjetlu. To je naša svrha i naša je svrha dosljedna već 118 godina i to se neće promijeniti.”