NextGen America, progresivna organizacija koju je osnovao Tom Steyer, objavila je u srijedu politički komercijalni oglas koji parodira reklamu “uhvatite ga prije nego bude kasno” o ovisnosti o drogama.
Tijekom cijelog videa, majka/pripovjedačica govori o svome sinu.
“Počela sam uočavati neke stvari vjerojatno kad je bio u srednjoj školi”, počela je s pričom dok gleda sinovu fotografiju s mature.
Nakon toga majka govori o svom sinu koji je krao od “manje sretne” djece i kako njegovo samopouzdanje nije privuklo pozornost žena. Tijekom ove naracije prikazana je fotografija na kojoj sin nosi Trumpovu majicu i viče na ženu dok nosi u ruci znak na kojem piše “Ubojice beba”.
Ona govori o sinu koji često posjećuje dom za vrijeme koledža, ali uglavnom kako bi oprao svoje rublje. Na još jednoj fotografiji, Trumpova majica je vidljivo postavljena na vrh košare za pranje rublja.
Tu je trenutak kad reklama stvarno pokazuje svoje namjere.
“Tek kad sam upoznala njegove kolege s koledža shvatila sam da je možda prekasno”, rekla je majka dok se prikazivala fotografija marša bijelih nacionalista u Charlottesville-u.
“Samo majka može prepoznati znakove u ranoj fazi. Ovaj Majčin dan, razgovarajte sa svojim djetetom o Republikanskoj stranci”, preklinje majka dok ispija martini u jednom gutljaju. “Voljela bih da sam ja to napravila.”
Reklama završava naslovom: “Razgovarajte sa svojim djetetom o Republikanskoj stranci”.
Ukratko, čini se da ova reklama ukazuje majkama da usmjeravaju svoju djecu dalje od Republikanske stranke jer je to stranka bijelih supremacista, djece-muškaraca koji prijete ženama i onih koji kradu od “manje sretnih”.