Proctor & Gamble ponovno jaše.
Gillette Venus je odlučio da je najbolji način prodavanja britvica i krema za brijanje za žene slavljenje morbidne pretilosti u novom oglasu koji promiče “žene svih oblika i veličina”.
Gillette Venus je objavio fotografiju morbidno pretile žene u bikiniju na plaži pod imenom “Anna” i kaže da je tvrtka predana predstavljanju prekrasnih žena svih oblika i veličina.
Kompanija za britvice slavila je pretilost žene u tweetu koji je uslijedio: “Venus je predana predstavljanju prekrasnih žena svih oblika, veličina i vrste kože jer SVE vrste koža zaslužuju biti prikazane. Volimo Annu jer živi glasno i voli svoju kožu bez obzira na to kako ‘pravila’ kažu da bi je trebala prikazati 💙”
Venus is committed to representing beautiful women of all shapes, sizes, and skin types because ALL types of beautiful skin deserve to be shown. We love Anna because she lives out loud and loves her skin no matter how the “rules” say she should display it 💙
— Gillette Venus (@GilletteVenus) April 4, 2019
Morbidno pretili ljudi, koji se definiraju takvima ako imaju 45 kilograma više od svoje idealne težine, imaju povećane šanse dobivanja mnogih različitih vrsta karcinoma.
Super morbidno pretile žene imaju 7 puta veću vjerojatnost od razvijanja karcinoma endometrija (rak sluznice maternice) nego je to slučaj sa ženama normalne težine.
Pretilost nije nešto što bi trebalo promicati ili slaviti.
Gillette je još u siječnju odlučio krenuti putevima ratnika socijalne pravde objavivši reklamu u kojoj je kritizirao muškarce i “toksičnu muškost” — ovaj put Gillette glamorizira morbidno pretile žene.